Saturday, March 14, 2009

gapo nok tulih????

ehmmm...nih 1st time aku menulis(@ menaip??) sebuah blog.... apa tujuanku menulis? entah la...mungkin berinspirasikan kawan2 yg aktif menulis(sekali lg...menaip?) spt sigemukygradikal & che amat1410.....sebelum ini x pnah2 pun aku berblog...mungkin ini merupakan salah satu hobi baru aku...??

rasanye mungkin kerna terlalu banyak perkara yg ingin diluahkan dari hati ini....atau mungkin jugak kerna dah x tau ape nk buat kan....boring2..

ok la oleh kerna ini merupakan 1st time, maka x perlulah aku menulis pjg2....ibarat mengorat la, xkan korang terus meluahkan "nama saya akram, dilahirkan pada 1982, awak pula?" pada seorang awek yg baru dikenali?? x perlu terburu2, mungkin patut dimulakan dgn "eh kak, duit akak jatuh tuh!" (kalau betul duit dia jatuh la.)............and then barulah aktiviti pengoratan tersebut diperkembangkan lagi spt meminta no telefon, e-mel, bla bla bla.....(entah la aku x pernah2 pun mengorat, tu contoh jer...)

ahhhhhhhh....till then, goodbye.

No comments:

Post a Comment